Felix Tataru, omul de casa al PD-L si, implicit, al presedintelui Basescu, a furat startul campaniei electorale. Firma sa, GMP Advertising, a scos pe piata niste fluturasi, realizati din hartie velina impecabila, in care guvernul Tariceanu este luat peste picior. Mesajul este: “Schimb urgent Logan CPT (car police tuning), pret achizitie 70.000 de euro, cele mai tari dotari, pe garsoniera Sala Palatului sau pe Audi Q 7 plus diferenta.” Deloc intamplator, initialele premierului Calin Popescu Tariceanu sunt alaturate marcii de masina, desi explicatia oamenilor lui Tataru este cu totul alta. Tot pe fluturasi apare un numar de telefon, 07LOGANCPT (0756.426.278), la care raspunde un robot. El ne indruma sa apasam pe una dintre cele noua taste, fiecare oferind o optiune de a te razbuna pe cei care au vrut sa dea 70.000 de euro pe un Logan. “Daca vrei sa fie aruncati in Dambovita, apasa tasta 1; daca vrei sa faci pipi pe covorul lor de la intrare, apasa tasta 2; (…) daca vrei sa le scriem numerele de telefon cu markerul prin toalete, apasa tasta x; daca vrei sa le infundam teava de esapament cu o banana, apasa taxa x”. Raspunsul final dovedeste faptul ca initiativa lui Tataru & co. este un mesaj electoral: “Daca vrei sa scapi definitiv de ei, du-te la vot pe 30 noiembrie”. “Este doar o invitatie la vot, deloc politica”, s-a aparat, reprezentanta GMP Advertising. Intrebata de initialele asezate imediat dupa marca masinii, angajata s-a cam balbait. “O luati cum vreti”, s-a fastacit consultantul PR. In legatura cu alegerea acestei campanii, oficialul a spus ca “era un subiect de pe agenda publica”, desi, credem noi, erau destule alte subiecte pe agenda respectiva.
Oficialii Dacia: «Nu putem opri campaniile denigratoare»
Vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, ne-a declarat ca nu se poate opri aceasta avalansa de informatii care pot sa stirbeasca imaginea Loganului si implicit a companiei pe care o conduce. Acesta ne-a spus ca masinile Logan de 70.000 euro au fost echipate in conditii scandaloase. “Consecintele negative ale acestei campanii se adauga la efectele crizei financiare care incepe sa se resimta sau la criza creditelor pentru automobile”. Constantin Stroe ne-a mai declarat ca nu va da alte replici despre aceasta campanie, insa un consiliu de administratie se va alcatui pentru a discuta si despre aceasta problema. “O campanie de denigrare de mai mari propotii s-a desfasurat in Germania acum doi ani, insa acum, aceasta tara este numarul doi intre tarile care au avut cele mai mari vanzari”, a incheiat Stroe.