utilizarea marcii inregistrate „OLIMPIADA”

In cererea de chemare in judecata se arata: „Inainte de inceperea campaniei publicitare «Olimpiada Oamenilor Obisnuiti», s-a solicitat un acord de principiu de la COSR pentru folosirea marcii «Olimpiada», iar avizul a fost

 

 

unul negativ. Campania «Olimpiada Oamenilor Obisnuiti» este promovata pe canale media si pe internet, prin spoturi publicitare care fac referire directa la Jocurile Olimpice, paratele folosind, pe langa denumirea protejata de «Olimpiada», si o sigla de natura sa creeze confuzie cu simbolul Olimpiadei, precum si o torta stilizata, care face trimitere in mod evident la torta olimpica. Actiunea imaginata de parata 23 Comunications se desfasoara intr-o biserica, cu ocazia celebrarii unei cununii religioase. in timpul oficierii slujbei, lumanarea de cununie tinuta de nasa ia foc si se transforma intr-o torta uriasa, fiind predata, la fel ca torta olimpica, de la un nuntas la altul. Astfel, trimiterea la simbolurile olimpice este mai mult de cat evidenta.”

Comitetul International Olimpic si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman sunt reprezentate de firma de avocatura Musat si Asociatii.

Lasă un comentariu