La ce bancă îşi poate deschide cont o asociaţie de proprietari?

Asociaţia de proprietari îşi poate alege societatea bancară la care doreşte să-şi deschidă cont. Aceasta poate fi CEC;
• orice societate bancară cu capital de stat;

• privat din România.
Pentru deschiderea contului sunt necesare:
• copie legalizată de pe statut;
• copie legalizată de pe acordul de asociere;
• copie legalizată de pe sentinţa judecătorească de constituire;
• formular pentru specimen de semnătură, care se completează la societatea bancară, şi suma pe care asociaţia doreşte să o depună, reprezentând capitalul social.
Deschiderea contului la societatea bancară se face de către preşedintele asociaţiei, împreună cu contabilul acesteia.

Înregistrare la administraţia financiară

Plăteşte TVA asociaţia de proprietari,? ne întreabă Dana Alexandrescu din Sibiu.

Nu. Pentru ca asociaţia de proprietari să fie luată în evidenţa administraţiei financiare trebuie să obţină un număr de cod fiscal. Pentru obţinerea numărului de cod fiscal sunt necesare:
• formularul de înregistrare la administraţia financiară, completat la maşina de scris, semnat şi ştampilat;
• copie de pe statut;
• copie de pe acordul de asociere;
• copie de pe sentinţa judecătorească de constituire.

 

atac

Lasă un comentariu