Firma AutoItalia Group, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Infiniti si Ssangyong, precum si al produselor moto Honda si Segway, are o practica incorecta fata de clientii sai. Exista mai multe situatii cand clientii AutoItalia au reclamat ca dupa ce au achitat integral contravaloarea unor masini noi au primit autoturisme de mana a doua. Intr-un caz,
cumparatorul a primit chiar o masina lovita, care a fost reparata si revopsita in atelierele firmei.
“Povestea mea cu AutoItalia a inceput cand am incheiat cu ei un contract pentru achizitionarea unui autoturism nou, Fiat Grande Punto 1.4 in valoare de peste 12.000 euro, culoare blu magnetico. Suma am achitat-o integral in aceeasi zi, urmand ca masina sa-mi fie livrata in termen de cinci zile”, ne-a declarat Gabriela Mihailescu, unul dintre clientii pe care AutoItalia a incercat sa-l pacaleasca. Clienta, la data stabilita de firma, s-a prezentat la showroom-ul AutoItalia pentru a intra in posesia autoturismului pe care il platise. Mare i-a fost surpriza cand a observat ca agentul de vanzari a intocmit actele de vanzare-cumparare pentru o masina folosita, lovita si reparata superficial. “Masina pe care voiau sa mi-o predea avea semnalizatorul pe aripa fata dreapta crapat, bara fata, aripa si usa dreapta revopsite, ce prezentau diferente de nuanta si urme de scotch de izolatie folosit la vopsitorie, pragul usii fata matuit, chedere si ornamente prezentand urme de vopsea si nemontate bine, cioburi de geam spart pe si sub scaunele din fata si plansa de bord zgariata si exfoliata in mai multe locuri”, insira deficientele constatate clienta AutoItalia.
Sursa: Ziua