Open Service SA, acuzata ca nu a achitat contravaloarea masinilor livrate

Desi au achitat  integral contravaloarea autoturismelor, unii clienti ai reprezentantei Skoda din Iasi asteapta de mai bine de jumatate de an sa-si primeasca masinile comandate. Clientii pagubiti sustin ca Open Service SA nu

a achitat contravaloarea masinilor livrate în contul importatorului (Porsche România), în timp ce reprezentantii firmei dau vina pe criza economica.

“Am dat comanda pentru un autoturism Skoda în luna mai, am platit un avans de 4.000 de euro si m-au dus cu vorba. Bineînteles ca m-au si mintit pentru ca deja au trecut peste 7 luni si nu am nicio certitudine ca voi vedea vreodata masina sau banii. Mi-au promis multe termene verbale si în scris. În situatia mea sunt, cred, 20 de clienti, asta din ce mi-a aratat odata directorul de vânzari al firmei pe calculatorul sau personal”,  a declarat pentru REALITATEA.NET, Ovidiu Baiceanu, client al dealer-ului iesean.

“În contextul economic actual au aparut întârzieri în livrarea autoturismelor comandate sau a actelor aferente acestora. Compania noastra a încercat sa atenueze disconfortul creat clientilor prin gasirea unor masuri compensatorii, de natura sa personalizeze pachete compensatorii pentru acestia”, a declarat pentru REALITATEA.NET, Claudiu Iacob, administratorul Open Service Iasi.

Reprezentantii dealer-ului au mai spus ca Ovidiu Baiceanu îsi va primi autoturismul în câteva zile. De cealalta parte, clientul spune ca a primit doar suma de 500 de euro, reveniti conform contractului, în cazul unei întârzieri la livrare. “Am cerut acea penalizare, cum am considerat-o eu, undeva în luna august, la 2 luni dupa ce trebuia sa-mi primesc masina. E curios ca pe mine nu ma anunta nimeni ca voi primi masina în doua zile si cred ca tot în instanta o sa-mi recuperez banii”, a mai spus clientul.

Sursa: RTV

Lasă un comentariu