Firma Fly Taxi a cerut insolventa la Tribunalul Bucuresti

Reprezentantii companiei nu au putut fi contactati pentru declaratii.
Surse din piata de taximetrie au declarat ca, dupa ce a pierdut contractul de exclusivitate cu Aeroportul Otopeni, Fly Taxi ar fi ramas fara mai multi

soferi, dar si fara clienti din cauza preturilor pe care le practica, mai mari decat ale celorlalte companii.

„Greseala lor a fost ca au acceptat sa lucreze cu Aeroportul Otopeni si acum, ca au pierdut acel contract, probabil ca nu mai au nici soferi, nici clienti. Soferul este invatat sa bage si el ceva in buzunar si mai trebuie sa isi faca si planul. Toata piata se afla in declin, tarifele au scazut foarte mult, iar costurile sunt foarte mari. Flota lor este compusa din masini mai scumpe si soferul merge cu ele mai mult goale, dar revizia trebuie facuta si piesele inlocuite”, au spus sursele.

In 2004, firma Fly Taxi a castigat o licitatie controversata prin care a primit dreptul sa opereze exclusiv, pentru o perioada de cinci ani, serviciile de taximetrie la Aeroportul Otopeni.

La inceputul acestui an, aeroportul a organizat o licitatie pentru transportul clientilor in regim de taxi, care a fost castigata de 13 firme si 57 de persoane fizice autorizate, iar Fly Taxi nu se numara printre acestea.

Potrivit celor mai recente date disponibile pe site-ul Ministerului de Finante, Fly Taxi a inregistrat in 2008 afaceri de 8,42 milioane de lei si a trecut pe pierderi, cu un rezultat negativ de 381.000 de lei, dupa ce in 2007 a raportat un profit de 542.000 de lei. Numarul mediu de salariati era de 128 de persoane.

Lasă un comentariu