Legea audiovizualului produce controverse

Reprezentantii International Advertising Association si cei ai Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania sunt de parere ca modificarea Legii Audiovizualului va avea efecte economice majore pentru industria de publicitate si va aduce mari ingrijorari mediului de afaceri, care asteapta predictibilitate si stabilitate a cadrului legislativ.

Astfel, reprezentantii celor doua institutii cer retragerea Ordonantei de Urgenta de modificare a Legii Audiovizualului.

“Decizia Guvernului Romaniei de a modifica Legea audiovizualului radical si cu efecte economice majore pentru industria de publicitate, aduce mari ingrijorari mediului de afaceri, care asteapta predictibilitate si stabilitate a cadrului legislativ.

Asociatiile semnatare a acestui comunicat de presa au solicitat in mod repetat Guvernului sa organizeze dezbateri transparente cu toate partile interesate si cu societatea civila, pe o lege care in ultima instanta are efecte inclusiv asupra libertatii de exprimare si a dreptului la imagine.

Subiectul audiovizualului necesita o abordare atenta in special intr-o perioada sensibila si critica pentru Romania, si anume in plina campanie electorala.

Lasă un comentariu