Infiintare firma urgenta,infiintari firme in regim de urgenta

In cele ce urmeaza va prezentam documentele de care aveti nevoie pentru infiintari firme.

Documentele pe care trebuie sa ni le puneti la dispozitie pentru inregistrarea societatii cu raspundere limitata – SRL sunt:

  • copie carte de identitate/pasaport ale asociatilor;
  • dovada sediului social (contract de inchiriere/subinchiriere/contract de comodat etc.); in cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru stabilirea sediului social, societatea noastra va pune la dispozitie sediul social;
  • acordul Asociatiei de proprietari – daca este cazul;
  • acordul vecinilor – daca este cazul;
  • specimen de semnatura legalizat notarial.

ATENTIE!!!

Intr-o prima etapa, pentru inceperea demersurilor de infiintare firma, este suficienta copia actului de identitate a asociatului/asociatilor.

Va rugam sa pregatiti si trei posibile denumiri ale viitoarei firme, in ordinea preferintelor.

Pentru alte detalii va rugam sa ne scrieti pe avocat@coltuc.ro

Vizitati si https://www.coltuc.ro

 

Puneti intrebari GRATUIT pe https://www.coltuc.ro/intrebari

Lasă un comentariu