AUTORIZATIA DE MUNCA NOMINALA

AUTORIZATIA DE MUNCA NOMINALA

AUTORIZATIA DE MUNCA NOMINALA – va da dreptul sa desfasurati activitati sezoniere, daca ati desfasurat anterior activitati in baza unei autorizatii de munca pentru lucratorii sezonieri, la acelasi angajator de pe teritoriul Romaniei si numai daca ati respectat obligatia de a parasi teritoriul Romaniei la expirarea duratei contractului individual de munca anterior, potrivit conditiilor impuse prin lege.

Documentele pe care angajatorul – persoana juridica, trebuie sa le depuna la formatiunile teritoriale ale Oficiului Roman pentru Imigrari pentru obtinerea autorizatiei de munca sunt:

  1. opis;
  2. cererea motivata (modelul are caracter orientativ);
  3. dovada imputernicirii – salariat incadrat cu contract individual de munca pe durata nedeterminata cu norma intreaga, cu atributii de reprezentare a angajatorului in raporturile cu tertii, printr-o societate de consultanta juridica sau prin avocat, potrivit legii;
  4. actul constitutiv al societatii comerciale, sau dupa caz actul de infiintare a persoanei juridice, precum si certificatul de inmatriculare la oficiul registrului comertului, in copie si original;
  5. certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte ca nu s-au operat inscrieri de mentiuni referitoare la existenta unei hotarari judecatoresti definitive pentru savarsirea de infractiuni de catre asociatul unic sau, dupa caz, de asociati, in legatura cu activitatea pe care o desfasoara sau la declararea starii de faliment;
  6. scrisoarea prin care se atesta bonitatea angajatorului, eliberata de banca la care acesta are deschis contul,
  7. certificatul de atestare fiscala emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala angajatorul isi are sediul social, privind achitarea la zi a obligatiilor catre bugetul de stat, pe ultimul trimestru
  8. curriculum vitae al strainului;
  9. doua fotografii tip 3/4 ale strainului
  10. copia documentului de trecere a frontierei, valabil, al strainului sau, dupa caz, a permisului de sedere;

Documentele pe care angajatorul – persoana fizica, trebuie sa le depuna la formatiunile teritoriale ale Oficiului Roman pentru Imigrari pentru obtinerea autorizatiei de munca sunt:

  1. opis;
  2. cererea motivata (modelul are caracter orientativ);
  3. dovada imputernicirii – salariat incadrat cu contract individual de munca pe durata nedeterminata cu norma intreaga, cu atributii de reprezentare a angajatorului in raporturile cu tertii, printr-o societate de consultanta juridica sau prin avocat, potrivit legii;
  4. certificatul de atestare fiscala emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala angajatorul isi are sediul social, privind achitarea la zi a obligatiilor catre bugetul de stat, pe ultimul trimestru curriculum vitae al strainului;
  5. doua fotografii tip 3/4 ale strainului
  6. copia documentului de trecere a frontierei, valabil, al strainului sau, dupa caz, a permisului de sedere;
  7. copia actului de identitate si dupa caz a autorizatiei sau alt document legal care atesta exercitarea unei activitati ori profesii independente;
  8. dovada ca dispune de venituri suficiente pentru plata angajatului strain;
  9. cazierul juridic al persoanei fizice angajatoare;

Lasă un comentariu