O noua campanie publicitara „teapa” si anume campania Carrefour, promovata printr-un clip publicitar in care apar Stefan Banica Jr. si Andreea Marin Banica.

Mecanismul promotiei consta intr-un Cupon Surpriza primit de catre consumator la fiecare 50 RON folositi la cumparaturi in hypermarketurile Carrefour. Acasa, in timpul vizionarii calupurilor publicitare, Cuponul

 

Supriza va fi postat pe ecranul televizorului, mai precis, in dreptul semnalului rosu din spotul Carrefour. Astfel, posesorul cuponului va putea vedea cu usurinta, daca a castigat unul dintre cele 700.000 de premii puse la bataie in campanie. Un cupon din 8 este castigator”, argumenta Publicis, agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie, pentru IQads.ro.Totusi, lucrurile nu stau chiar asa pentru ca, prin apropierea de orice suprafata de culoare rosie, castigul de pe „cartonasul surpriza” de la „Carrefour” devine vizibil, arata financiarul.ro. Astfel, angajatii oricarui magazin isi pot insusi cu usurinta premiile puse in joc.

In aceasta situatie, se pun cateva probleme, sustine paginademedia.ro:

• Unde este surpriza? De ce sa astepti „lumina rosie de pe ecran”, din moment ce poti citi mesajul direct la casa in palma?
• Cum se poate verifica daca vanzatoarea pune deoparte sau nu bonurile castigatoare?
• Au verificat cei de la Carrefour, la inceputul promotiei, daca bonurile au mesajul bine ascuns?

Razvan Capanescu, directorul de creatie al agentiei de publicitate Publicis, care s-a ocupat de promotie, a explicat situatia pentru paginademedia.ro. “Noi am mizat pe ceva inovativ, din punct de vedere al agentiei. Este o imperfectiune care a intervenit in procesul de productie, in sensul ca nu s-a reusit incriptarea pana la capat. Se mai intampla, dar nu afecteaza in niciun fel sansele de castig”, arata Capanescu.

financiarul

Un comentariu la „O noua campanie publicitara „teapa” si anume campania Carrefour, promovata printr-un clip publicitar in care apar Stefan Banica Jr. si Andreea Marin Banica.”

  1. Pai… nu exista reguli ale promotiei? Adica poate veni angajatul magazinului dupa premii?
    Oameni buni, nu stiu daca un jurist a scris articolul, dar eroarea poate exista numai in conbinatie cu regulamentul.
    In rest, daca acel cupon se da in ordine, daca se coreleaza cu vreun bon fiscal, daca e interzisa participarea angajatilor pana la gradul x inclusiv etc., poate ca nu e decat o eroare ca poti afla pe loc daca ai castigat sau nu.
    POate fi si ilegala prosteala, nu zic nu, dar nu reiese asta din mesajul dv.
    Eu, care nu cunosc regulamentul, nu imi pot da seama de situatia completa.
    Liliana

Lasă un comentariu