Multi furnizori de servicii TV si Internet pacalesc consumatorii oferindu-le servicii de proasta calitate

Cele mai multe nereguli au fost depistate la contractele incheiate intre furnizorii de servicii si consumatori. In mai multe judete, in contracte nu se gaseau referirile la termenul in care se face reconectarea la reteaua de internet sau la

taxa de reconectare, nu era prevazuta obligatia prestatorului de a notifica consumatorii cu 30 de zile inainte de expirarea contractelor cu prelungire automata in vederea exprimarii optiunii scrise pentru prelungirea sau rezilierea contractului si nici informatii privind reconectarea, taxa de intretinere sau alte despagubiri sau taxe pe care ar trebui sa le suporte abonatul.

In unele contracte incheiate se prevedea, functie de tipul abonamentului, un parametru de calitate (de exemplu, latimea de banda), insa conform capitolului “termene si conditii generale” acest parametru nu putea fi garantat. Mai mult, la unii operatori s-a constatat depasirea termenului de 72 de ore prevazut in contract pentru remedierea deranjamentelor reclamate de consumator.

Sursa: Romania Libera

Lasă un comentariu

Ne puteti scrie gratuit pe whatsapp 0745150894!