Televiziunile au avut răgaz până ieri să anunţe Consiliul Naţional al Audiovizualului în legătură cu tarifele stabilite pentru publicitatea electorală de sezon.
Realitatea TV ocupă locul I, cu 20.000 de euro net, percepuţi pentru întreaga emisiune, în cadrul programelor Alege premierul!, Realitatea te priveşte şi Realitatea Zilei, şi cu cei 10.000 euro net, cât costă jumătatea de ceas la Deschide lumea
B1 cere 10.000 de euro + TVA pe ora de emisie, sub umbrela Naşului Radu Moraru, ceea ce poziţionează postul de pe calea Victoriei pe treapta a doua a podiumului.
OTV îl are, firesc, drept cap de serie, pe însuşi patronul său, care a stabilit, pentru emisiunea Dan Diaconescu Direct, un preţ de 10.000 de euro + TVA. Cum dialogul unui candidat cu amfitrionul se poate întinde pe ore întregi, preţul de la OTV este mai avantajos decât cel aplicat de B1, de unde rezultă că televiziunea din Magheru se califică abia pentru medalia de bronz.
Alte canale au gândit campania pe principiul „accesibilităţii”, astfel că la Etno Tv şi Taraf Tv, preţul este de 5.000 de euro + TVA ora de emisie, cost în care sunt incluse şi 5 clipuri electorale.
Mai există şi televiziunile care au hotărât să nu perceapă nici un fel de taxe pentru promovarea candidaţilor: cele 3 Antene, care vor difuza doar emisiuni de dezbatere electorală, nu iau bani pentru clipurile electorale incluse în aceste programe.
Pro Tv merge pe aceeaşi formulă – cea a emisiunilor de dezbatere (care sunt gratuite prin lege), în vreme ce Prima Tv, Naţional Tv şi N24 nu se implică în această campanie
sursa
http://www.gandul.info/media/topul-tarifelor-electorale.html?3939;3487100