Vosganian atragea atentia ca, in ultimii ani, Ministerul Transporturilor nu a prioritizat proiectele, ci a continuat sa propuna altele noi.
„In perioada 2005-2008 s-a constatat o alocare nejudicioasa a fondurilor, acestea fiind orientate intr-o masura considerabila pentru alte cheltuieli de investitii, in special la categoria „dotari independente”. Surse din Ministerul Transporturilor spun ca in categoria „dotarilor independente” se includ si achizitiile de automobile, utilaje, mobilier si aer conditionat
In aceste conditii, pentru „proiectul de reabilitare a drumurilor nationale etapa a VI-a (1.112 km)”, programat a fi finalizat in anul 2012, durata de finalizare este de circa 1731 de ani. (…). Totodata, pentru constructia infrastructurii de acces la podul Calafat-Vidin, programat a fi finalizat in 2010, durata estimata de finalizare este de circa 1479 de ani”, se arata in documentul transmis ministrului Ludovic Orban.
Un alt obiectiv, Canalul Dunare-Marea Neagra, ce trebuia terminat in 2012, are o durata estimata de finalizare de circa 430 de ani