Măsuri pentru angajati/angajatori dupa 15 mai

Măsuri pentru angajati/angajatori dupa 15 mai 2020

Măsuri pentru angajati/angajatori dupa 15 mai 2020

 

 

Măsuri pentru angajati/angajatori dupa 15 mai

 

Până la 15 mai, când se anunță ridicarea stării de urgență și relaxarea măsurilor anti-coronavirus, lucrurile sunt simple: stăm în autoizolare, ieșim doar cu declarație pe proprie răspundere și lucrăm de acasă. Cine poate. Însă peste două săptămâni de acum încolo, viața noastră, ve reveni, încet, încet, la normal. Iată cum va fi viața după 15 mai, în ce conditii ne întoarcem la muncă și cum ne vom petrece timpul liber!

 

 

COLTUC si ASOCIATII SAI – EXCELENTA IN CONSULTANTA FIRME SI RECUPERARI CREANTE

Vezi http://coltucsiasociatii.ro/

Peste 17 ani de experienta in depasirea momentelor de criza de catre firme!

 

 

După 15 mai, anumite măsuri de relaxare sunt certe, iar asupra altora încă se lucrează. Ce știm oficial este că vom putea ieși din case fără a mai avea asupra noastră declarația pe proprie răspundere. Mai știm că va trebui să purtăm mască de protecție când ne vom afla în spații publice închise. Alte măsuri de relaxare sunt probabile și intuitive.

 

Măsuri pentru angajații care își desfășoară munca la birou

  • Reașezarea birourilor în așa fel încât să fie respectate regulile de distanțare socială;
  • Unde spațiul sau suprafața birourilor nu permite, ar trebui să se elaboreze un program de lucru în ture la birou, în așa fel încât să se evite prezența unui număr mare de angajați în același timp într-un spațiu limitat. Programul poate fi organizat pe intervale orare sau pe săptămâni, cu recomandarea igienizării spațiilor între schimburile de ture ale angajaților.
  • Renunțarea la munca de acasă ar putea avea loc gradual, în funcție de evoluția cazurilor noi de coronavirus, cu o creștere regulată a prezenței la birou a angajaților de la săptămână la săptămână.
  • Punerea la dispoziția angajaților a unor mijloace de protecție adecvate: măști, mănuși, viziere, soluții dezinfectante.

Măsuri de protecție a angajaților care desfățoară munca în teren

  • Pentru angajații pentru care va fi necesară deplasarea pe teren, este obligatoriu ca angajatorul să le pună acestora la dispoziție mijloace de protecție adecvate: măști, mănuși, viziere, soluții dezinfectante.

Încheierea tranzacțiilor

  • Negocierile de tranzacții și întâlnirile de business ar trebui să păstreze, pentru o perioadă, forma conferințelor video pe platformele online.
  • În ceea ce privește încheierea tranzacțiilor și semnarea acestora în fața notarului, un prim remediu pentru a limita riscurile și contactul uman este ca părțile să se prezinte pe rând în fața notarului, la ore prestabilite.

Va trebui să învățăm să plătim cu cardul

 

COLTUC si ASOCIATII SAI – EXCELENTA IN CONSULTANTA FIRME SI RECUPERARI CREANTE

Vezi http://coltucsiasociatii.ro/

 

 

 

2 comentarii la „Măsuri pentru angajati/angajatori dupa 15 mai 2020”

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.