Compania de consultanţă în management şi marketing newAD Communication a organizat în parteneriat cu SDnet, companie care activează în domeniul dezvoltării de produse software destinate distribuţiei de presă, evenimentul de lansare a unei noi generaţii de unelte integrate de management dedicate distribuţiei de presă sub platforma Sales and Distribution NETwork – SDnet.
Evenimentul, organizat în data de 5 noiembrie, la Hotel Intercontinental, a reunit profesionişti din domeniul mass-media şi a expus soluţii informatice pentru gestiunea şi coordonarea procesului de distribuţie în companiile de presă. Agenda evenimentului a reflectat pe deplin provocările înfruntate de distribuitorii de presă: nevoia de a optimiza şi accelera procesul de distribuţie, durata ciclului de vânzare, identificarea şi manipularea facilă a tuturor informaţiilor înregistrate în sistem, accesul în timp real la rapoarte (referitoare la clienţi şi subclienţi, comenzi, vânzări, tiraje, încasări, contabilitate).
Dan Apostolache, director de distribuţie al Publimedia International a declarat în cadrul evenimentului că acest soft a contribuit în mod eficient la rezolvarea multitudinii de probleme care apar în difuzarea de presă. Dna Gabriela Vlad, director de distribuţie al publicaţiei Can Can a menţionat că SDnet a devenit unul dintre cele mai importante instrumente de lucru pentru compania sa, datorită funcţionalităţilor sale variate : optimizarea comenzilor, topuri de vânzări, liste concrete cu avize, facturi sau tiraje.
Invitaţi speciali în cadrul evenimentului, reprezentanţii Biroului Român de Auditare a Tirajelor, printre care Arina Ureche, Director General BRAT, au salutat iniţiativa de a aduce un nou nivel de profesionalism în managemnetul distribuţiei de presă prin folosirea acestor unelte de management, iniţiaţive care în final sunt în avantajul şi susţin creşterea pieţei de presă din România.
În cadrul evenimentului s-a efectuat un studiu cu privire la provocările legate de gestiunea şi coordonarea procesului de distribuţie a presei, studiu ce va conduce la perfecţionarea platformei SDnet şi, de asemenea, la crearea de noi utilităţi în cadrul acesteia. Studiul este relevant şi pentru managerii companiilor de distribuţie de presă, ca un benchmark pentru activităţile proprii versus cele mai bune practici pe piaţă. Rezultatele studiului sunt disponibile la cerere, un sumar al acestora urmând să fie expus pe website-ul comapniei www.sdnet.ro după diseminarea informaţiilor.
Imagini şi rezumatul evenimentului pot fi accesate la http://www.sdnet.ro/ro/stiri-si-evenimente/evenimente.html