CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare juridice;
- Experienta pe un post similar minim 2 ani (cu reprezentari in instanta)
- Operare PC (MS Office);
- Persoana deschisa, comunicativa cu capacitate de sinteza si analiza a informatilor, atentie concentrata si distributiva;
- Rezistenta la stres si efort intelectual prelungit, integritate, receptivitate la solicitarile profesionale;
- Constiiciozitate vis-a-vis de sarcinile pe care le are de indeplinit, pastreaza confidentialitatea rezultatelor obtinute si a informatiilor cu care intra in contact.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Contacteaza clientii cu debite (telefon, fax, e-mail, scrisori) pentru recuperarea rapida a debitelor;
- Intocmeste zilnic un raport cu statusul clientilor contactati;
- Trimite instiintari/somatii de plata;
- Verifica valabilitatea documentelor/contractelor si a instrumentelor de plata primite de la clienti;
- Verifica si aproba rezilierea contractelor;
- Blocheaza/deblocheaza clienti pentru neplata;
- Mareste/diminueaza limita de credit, stabileste esalonari;
- Verifica starea clientilor (in functiune, lichidare, insolventa, etc) si transmite aceste informatii departamentului de vanzari si managementului;
- Colaboreaza cu firma de avocatura in privinta clientilor actionati in instanta (pregateste dosarele pentru judecata si declaratiile pentru cei care intra in insolventa);
- Urmareste comenzile suplimentare solicitate de clienti si le aproba pentru cei care nu au restante;
- Verifica punctual incasarea pentru contractele noi si raporteaza eventualele abatarei de la prevederile contractuale in legatura cu modalitatea de plata;
- Stabileste intalniri saptamanale de analiza a facturilor neincasate cu agentii de vanzari;
- Participa la sedintele lunare;
- Poate aproba stornarile pana la un anumit plafon stabilit si comunicat de catre management;
- Are obligatia de a cunoaste legislatia specifica activitatii desfasurate
- Se deplaseaza impreuna cu agentul de vanzari la sediul clientului atunci cand e necesar pentru recuperarea debitelor.