Practica generala a companiilor de asigurari este sa faca parteneriate pentru obtinerea unor beneficii datorate fluxului de clienti pe care acestea le aduc service-urilor auto si tinerea in frau a unor cheltuieli vis-a-vis de marimea cuntumului devizelor, acestea fiind considerabil mai mici in cazul service-urilor selectate de acestea.
- refuzului de plata a societatilor de asigurari
- refuzului de plata a clientilor
- refuzului de plata datorat diferentelor intre constatarea facuta de reprezentantul societatii de asigurare si devizul service-ului auto(daune ascunse ce au fost descoperite analizei amanuntite din service)
- refuzului de plata devizelor datorate aplicarii procedurilor (de ce nu s-a indreptat si vopsit usa si a fost schimbata)
- incapacitatii de plata a societatilor de asigurari
- contestarii devizului in cazul in care service-ul ce efectueaza reparatia nu este unul partener societatii de asigurari
- probleme de orice natura juridica pentru recuperarea daunelor