Avocat firme – dizolvare firma

Documente necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind suspendarea temporară a activităţii/reluarea activităţii societăţilor comerciale dizolvare – firma:

 

dizolvare firma

 

1. Cerere de înregistrare (original);

2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor/decizia asociatului unic privind suspendarea temporară a activităţii sau

reluarea activităţii societăţilor comerciale (original);

3. Certificatele constatatoare emise în baza declaraţiilor-tip pe propria răspundere pentru autorizarea activităţii

4. Declaraţia-tip pe propria răspundere din care să rezulte că persoana juridică nu desfăşoară la sediul social sau la sediile

dizolvare

secundare ori în afara acestora activităţile declarate o perioadă de maxim 3 ani;

5. La reluarea activităţii:

– declaraţia-tip pe propria răspundere privind autorizarea funcţionării;

– certificatul constatator emis în baza declaraţiei-tip depusă la suspendarea activităţii.

6. Dacă este cazul, împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să

îndeplinească formalităţile legale (original);

7. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:

– taxe de registru;

– tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.

 

avocat@coltuc.ro

www.coltuc.ro

www.coltuc.ro/blog

Avocat firme – dizolvare firma

2 comentarii la „Avocat firme – dizolvare firma”

  1. Buna ziua.
    Va rog sa imi spuneti ce costuri implica obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare unei case de amanet.
    Va multumesc.

Lasă un comentariu

Ne puteti scrie gratuit pe whatsapp 0745150894!