Art. 130 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Art. 130 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Publicitate şi teleshopping

SECŢIUNEA a 7-a
Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială

Art. 130

(1) Este interzisă difuzarea de publicitate şi teleshopping la produse şi tratamente naturiste, care, după caz, nu sunt însoţite de avertizarea, sonoră şi scrisă:

a) Produs neatestat medical;

b) Metodă neatestată medical.

(2) publicitatea şi teleshoppingul la produsele homeopate trebuie să includă în mod obligatoriu avertizarea: Acesta este un produs homeopat. Citiţi cu atenţie prospectul/informaţiile de pe ambalaj.

(3) Durata avertizării menţionate la alin. (1), respectiv alin. (2), va fi de minimum 3 secunde şi aceasta va fi difuzată la sfârşitul spotului publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi prezentată atât sonor, cât şi vizual.

(4) În cazul reminderului, textul precizat la alin. (2) va fi prezentat pe parcursul difuzării spotului publicitar, în condiţii care să asigure o percepţie clară a mesajului, conform dispoziţiilor art. 94.

Lasă un comentariu