Art. 131 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Art. 131 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Publicitate şi teleshopping

SECŢIUNEA a 7-a
Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială

Art. 131

(1) publicitatea şi teleshoppingul la suplimentele alimentare vor include în mod obligatoriu avertizarea: Acesta este un supliment alimentar. Citiţi cu atenţie prospectul/informaţiile de pe ambalaj.

(2) Durata avertizării menţionate la alin. (1) va fi de minimum 3 secunde şi aceasta va fi difuzată la sfârşitul spotului publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi prezentată atât sonor, cât şi vizual.

(3) În cazul reminderului, textul precizat la alin. (1) va fi prezentat pe parcursul difuzării spotului publicitar, în condiţii care să asigure o percepţie clară a mesajului, conform dispoziţiilor art. 94.

Lasă un comentariu