Art. 134 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Art. 134 Codul audiovizualului 2014 Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială Publicitate şi teleshopping

Publicitate şi teleshopping

SECŢIUNEA a 7-a
Publicitate la produse medicale, suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială

Art. 134

(1) publicitatea şi teleshoppingul pentru produsele sau tratamentele pentru slăbit ori pentru menţinerea greutăţii corporale trebuie să respecte următoarele condiţii:

a) să avertizeze publicul printr-un insert scris şi/sau sonor că produsul nu se adresează minorilor;

b) să nu fie difuzate în emisiunile pentru minori sau în pauzele publicitare care precedă ori urmează unor astfel de emisiuni;

c) să nu se adreseze în mod direct persoanelor obeze şi să nu includă exemple în care vorbesc sau apar persoane care ar fi fost obeze înainte de a utiliza produsele ori serviciul cărora li se face publicitate.

(2) Fac excepţie de la dispoziţiile alin. (1) menţiunile referitoare la saţietate permise de Regulamentul (CE) nr. 1.924/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului.

Lasă un comentariu