Art. 107 Codul audiovizualului 2014 Ecranul partajat Publicitate şi teleshopping

Art. 107 Codul audiovizualului 2014 Ecranul partajat Publicitate şi teleshopping

Publicitate şi teleshopping

SECŢIUNEA a 2-a
Ecranul partajat

Art. 107

(1) publicitatea pe ecran partajat se difuzează cu respectarea următoarelor condiţii cumulative:

a) să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale;

b) să fie uşor de identificat prin afişarea menţiunii Publicitate, pe toată durata difuzării acesteia.

(2) Este interzisă difuzarea de publicitate:

a) în mod simultan pe două sau mai multe ferestre partajate;

b) pe crawl.

(3) Este interzisă difuzarea publicităţii pe ecran partajat în următoarele categorii de programe audiovizuale:

a) programe destinate minorilor;

b) programe de ştiri, precum şi de dezbateri politice.

(4) Timpul de difuzare a publicităţii pe ecran partajat intră în calculul limitei orare de 12 minute.

Lasă un comentariu