AVOCAT DREPTUL MUNCII – conditiile aprobarii procedurii de concediere colectiva

AVOCAT-DREPTUL-MUNCII – conditiile-aprobarii-procedurii-de-concediere-colectiva

Prevederile prezentei ordonante de urgenta reglementeaza masurile de protectie sociala de care beneficiaza persoanele disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza unui plan de disponibilizare, din cadrul unor societati nationale, regii autonome, companii nationale si societati comerciale cu capital majoritar de stat, institute nationale de cercetare-dezvoltare, precum si al societatilor comerciale si regiilor autonome subordonate autoritatilor administratiei publice locale, denumite in continuare operatori

economici.

Prin planul de disponibilizare prevazut la alin. (1) se intelege documentul ce cuprinde masurile necesare in vederea redresarii activitatii si programul concedierii colective elaborat de angajator, care se poate desfasura in una sau mai multe etape.

Planul de disponibilizare cuprinde in mod obligatoriu:

numarul total de salariati e,istent la data intocmirii acestora;
motivele care determina aplicarea masurilor din planul de disponibilizare;
numarul de salariati necesar pentru desfasurarea activitatii in urma aplicarii masurilor din planul de disponibilizare;
numarul de salariati care vor fi afectati de concedieri colective;
data de la care sau perioada in care vor avea loc, potrivit legii, concedierile colective.

Daca disponibilizarea se desfasoara in etape, planul prevazut la alin. (1) va cuprinde si numarul de salariati care vor fi afectati de concedieri in fiecare dintre etape, stabilit cu respectarea conditiilor de concediere colectiva prevazute de dispozitiile legale in vigoare, precum si perioada in care va avea loc fiecare etapa.

Prin hotarare a Guvernului, la propunerea ministerelor de resort, se vor aproba sumele din bugetul asigurarilor pentru somaj ce se vor aloca pentru plata drepturilor prevazute la art. 7 lit. b) in beneficiul persoanelor disponibilizate de la operatorii economici prevazuti la art. 1 alin. (1) care pot efectua concedieri colective in conditiile in care e,ista un plan de disponibilizare aprobat, potrivit legii.

Pot beneficia de prevederile prezentei ordonante de urgenta numai persoanele care au incheiat contracte individuale de munca pe durata nedeterminata cu operatorii economici prevazuti la art. 1 cu cel putin 36 de luni inainte de data concedierii.

Beneficiaza de prevederile prezentei ordonante de urgenta si persoanele care:

au fost preluate de operatori economici dintre cei prevazuti la art. 1, in baza actelor normative in vigoare, daca au incheiat contracte individuale de munca pe durata nedeterminata cu operatori economici de la care au fost preluate in perioada prevazuta la alin. (1);
au fost preluate de operatorii economici rezultati in urma divizarii sau a altor forme de reorganizare a operatorilor economici prevazuti la art. 1, daca au incheiat contracte individuale de munca pe durata nedeterminata cu operatorii economici supusi divizarii sau altor forme de reorganizare, in perioada prevazuta la alin. (1).

Concedierea colectiva se face in conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dar nu mai tarziu de 90 de zile calendaristice de la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului prevazute la art. 2.

Daca planul de disponibilizare se desfasoara in etape, termenul prevazut la alin. (1) se aplica pentru concedierea colectiva efectuata in prima etapa, urmand ca pentru celelalte etape concedierea colectiva sa se efectueze in termen de 90 de zile calendaristice de la data la care va fi initiata fiecare etapa prevazuta la art. 1 alin. (4).

Persoanele prevazute la art. 1 beneficiaza, in conditiile Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, de servicii de preconcediere, precum si de masuri pentru stimularea ocuparii fortei de munca, acordate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene si a municipiului Bucuresti, denumite in continuare agentii pentru ocuparea fortei de munca.

Persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza de urmatoarele drepturi:

indemnizatie de somaj, stabilita potrivit reglementarilor legale in vigoare;
venit lunar de completare;
plati compensatorii acordate de catre operatorii economici din bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora, in conformitate cu prevederile contractelor colective sau individuale de munca aplicabile, respectiv incheiate la nivelul fiecarui operator economic.

Venitul lunar de completare prevazut la art. 7 lit. b) se stabileste odata cu indemnizatia de somaj si este egal cu diferenta dintre castigul salarial individual mediu net pe ultimele 3 luni inainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de munca, dar nu mai mult decat castigul salarial mediu net pe economie din luna ianuarie a anului in care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul National de Statistica, si nivelul indemnizatiei de somaj.

Venitul de completare prevazut la art. 7 lit. b) se acorda lunar pe perioade stabilite diferentiat, in functie de vechimea in munca a persoanelor concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta, dupa cum urmeaza:

12 luni, pentru persoanele care au o vechime in munca cuprinsa intre 3 ani si pana la 10 ani;
20 de luni, pentru persoanele care au o vechime in munca cuprinsa intre 10 ani si pana la 15 ani;
22 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca cuprinsa intre 15 ani si pana la 25 de ani;
24 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca de cel putin 25 de ani.

Dupa incetarea platii indemnizatiei de somaj, in conditiile Legii nr. 76/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza, pana la incheierea perioadei prevazute la alin. (2), de un venit lunar de completare egal cu diferenta dintre castigul salarial individual mediu net pe ultimele 3 luni inainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de munca, dar nu mai mult decat castigul salarial mediu net pe economie din luna ianuarie a anului in care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul National de Statistica, si nivelul indemnizatiei de somaj la data incetarii platii indemnizatiei de somaj.

Persoanele care nu indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru stabilirea indemnizatiei de somaj nu beneficiaza de venit lunar de completare.

Persoanele care se reincadreaza in munca beneficiaza de 50% din venitul lunar de completare in urmatoarele situatii:

daca in perioada acordarii venitului de completare prevazuta la art. 8 alin. (2) se incadreaza in munca, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, la alti operatori economici decat cei de la care au fost disponibilizati, beneficiaza de plati, pana la e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2), in functie de suspendarea sau incetarea platii indemnizatiei de somaj;
daca in perioada acordarii venitului de completare prevazuta la art. 8 alin. (2) se incadreaza in munca, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, la operatorii economici de la care au fost disponibilizati, pana la e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2), daca la data incadrarii operatorii economici respectivi nu mai au capital majoritar de stat.

In situatiile prevazute la alin. (1), venitul lunar de completare reglementat de acest alineat se acorda numai pe perioada lucrata, iar ulterior acestei perioade se reia in plata, dupa caz, in conditiile prevazute la art. 8 alin. (1) sau la art. 8 alin. (3), pana la e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2).

Daca in perioada acordarii venitului de completare, prevazuta la art. 8 alin. (2), persoanele beneficiare solicita inscrierea la una dintre categoriile de pensii prevazute de Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare, plata venitului lunar de completare inceteaza la data acordarii dreptului de pensie, conform deciziei de pensie. Venitul de completare nu poate fi cumulat cu niciuna din categoriile de pensii prevazute de Legea nr. 263/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.

Persoanele concediate colectiv de la operatorii economici prevazuti la art. 1, daca se reincadreaza in munca inainte de e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2) la unul dintre operatorii economici cu capital majoritar de stat avand ca obiect de activitate conservarea, inchiderea, ecologizarea si monitorizarea postinchidere a minelor sau la unul dintre operatorii economici prevazuti la art. 1, pentru activitati de conservare, inchidere, ecologizare si monitorizare postinchidere a minelor, beneficiaza pe perioada lucrata, pana la e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2), in functie de suspendarea sau incetarea platii indemnizatiei de somaj, de un venit lunar de completare egal cu jumatate din venitul lunar de completare prevazut la art. 8 alin. (1) sau, dupa caz, la art. 8 alin. (3).

In situatiile prevazute la alin. (4), venitul lunar de completare reglementat de acest alineat se acorda numai pe perioada lucrata, iar ulterior acestei perioade se reia in plata, dupa caz, in conditiile prevazute la art. 8 alin. (1) sau la art. 8 alin. (3), pana la e,pirarea perioadei prevazute la art. 8 alin. (2).

Un comentariu la „AVOCAT DREPTUL MUNCII – conditiile aprobarii procedurii de concediere colectiva”

  1. SINTEZA DISPONIBILIZARII la RAJDP VALCEA

    ORDIN nr. 41 din 14 ianuarie 2014 – privind reglementarea procedurii de raportare a unor indicatori economico-financiari de către operatorii economici cu capital/patrimoniu integral ori majoritar deţinut direct sau indirect de autorităţile publice centrale ori locale – este actul normativ care obliga agentii economici sa raporteze anumiti indicatori si sa verifice respectiv inscrierea agetului economic (RAJDP Valcea) conf. Art. 3 pct 1, alin d din Ord.41/2014.

    d) lista D – lista operatorilor economici reclasificaţi în sectorul administraţiei publice. Lista D se va actualiza anual în luna septembrie, iar în cazul în care există operatori economici care apar pentru prima dată pe listă, aceştia vor efectua prima raportare pe 25 ianuarie anul următor pentru perioada de raportare 1 ianuarie-31 decembrie anul precedent.
    (2) Operatorii economici, care se regăsesc în mai multe liste, vor raporta datele de fiecare dată, la termenele prevăzute la art. 4, corespunzător anexelor respective.
    (3) Operatorii economici care nu se regăsesc în listele prevăzute la alin. (1) lit. a) sau b) dar care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 1 au obligaţia înştiinţării organului fiscal competent în vederea transmiterii către Ministerul Finanţelor Publice a datelor de identificare pentru actualizarea bazei de date S1001.
    (4) Direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi a municipiului Bucureşti, administraţiile judeţene ale finanţelor publice, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili urmăresc:
    a) actualizarea listei prevăzute la alin. (1) lit. b) prin transmiterea la Ministerul Finanţelor Publice a datelor de identificare ale noilor operatori economici care urmează să aplice prezentul ordin, precum şi a modificărilor de stare a operatorilor economici deja existenţi în această listă;
    b) transmiterea datelor cuprinse în anexele nr. 6 şi 7 pentru operatorii economici prevăzuţi la alin. (1) lit. b).

    Fara a respecta Ord. 41/2014 prezentat, în data de 31.03.2015 în sedinta Consiliului Judetean Valcea, a fost aprobat ,,Programul de restructurare” , conform Legii 53/2003 – Codul muncii, mentionand expres ca RAJDP Valcea nu poate beneficia de OUG 36/2013-actualizata privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare. FALS – Hotararea nr.70/2015 a avut la baza o minciuna, un fals intelectual si uz de FALS, o mare dezinformare care a fost acceptata si votata de consilierii judeteni, dar a fost acceptată si de personalul de specialitate al Consiliului Judetean Valcea, care a manifestat total dezinteres in respectarea legii. In Hotararea nr. 70/2015 a Consiliului Judetean Valcea la Paragraful 4.1 – Prezentare generala (pagina 16) este mentionat clar FALSUL. Mai mult ceea ce este mentoinat în Hotararea nr. 70/2015 a Consiliului Judetean Valcea în pagina 19 se vorbeste de Perioada de aplicare a Concedierii colective 01.04.2015 – 30.04.2015, intr-o singura etapa.- perioada ce nu a fost respectata. Tot in pagina 19 la Paragraful 4.3 Etapele planului de disponibilizare – se vorbeste despre aprobarea Programului de disponibilizare – situatie de neânteles la nivelul Hotarari 70/2015 a Consiliului Judetean Valcea.
    Serviciile de preconcediere de care trebuiau sa beneficieze personalul disponibilizat in conformitate cu Legea somajului nr. 76 din 2002 si nici H.G. nr. 278 din 2002 privind desfasurarea serviciilor de preconcediere nu au existat, nu s-au efectuat conform legii. De fapt nici la solicitarea prin adresa nr.7340 din 20.05.2015 de AJOFM Vâlcea, prin care s-a solicitat institutiei RAJDP Vâlcea să comunice data, ora si locatia in care doreste să se realizeze serviciile de preconcediere, aceasta-RAJDP Vâlcea, nu s-au incadrat supus legii, conform răspunsului dat oficial de AJOFM Valcea cu nr. 10062 din 23.07.2015 – “RAJDP Vâlcea nu a răspuns acestei solicitări”.
    Ca urmare a aprobarii date de Consiliul Judetean Valcea, in data de 18.05.2015, au fost distribuite preavizele datate cu 04.05.2015, fara precizarea ca disponibilizarea se va realiza în baza Ordonantei 36/2013 actualizata, fara a se respecta programul aprobat de Consiliul Judetean.
    Precizam faptul ca a existat o mare lipsa de interes in cunoasterea si aplicarea acestei Ordonante, atat din partea Consiliului Judetean Valcea cat si a RAJDP Valcea. In urma acestei constatari, cei trecuti pe aceasta lista, am recurs la verificarea posibilitatii de a beneficia de Ordonanta 36/2013 actualizata, constatand ca in conformitate cu O.M.F.P. nr.729/2014 precum si a procedurilor de raportare a unor indicatori economico – financiari de catre operatorii economici cu capital de stat, art 1 lit.c, RAJDP Valcea, conform art.3 lit d, face parte din lista D, respectiv lista operatorilor economici reclasificati in sectorul administratiei publice la pozitia 58, ceea ce denota faptul ca intruneste conditiile de a beneficia de Ordonanta nr. 36/2013 actualizata.
    Precizam faptul ca in acel moment a fost inteleasa solicitarea si insistenta noastra in aplicarea Ordonantei 36 /2013 actualizata, atat de conducerea RAJDP Valcea cat si de Consiliul Judetean Valcea si separat fiecare au inaintat documentatia necesara catre Ministerul de Resort dar fara a respecta Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecţie socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare.
    In continuare va rugam a acorda atentia cuvenita aplicarii acestui act normative: Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare
    1. La nivel de Consiliu Județean Vâlcea s-a emis Dispoziția nr. 24 din 14 ianuarie 2015 privind constituirea unei Comisii de analiza a posibilitaților de eficientizare a activitatii Regiei Autonome Județene de Drumuri si Poduri Vâlcea si care trebuie să se finalizeze cu propuneri de modalitati si variante de reorganizare. Mentionam ca rezultatul acestei comisii era foarte important, dar nu sa finalizat cu nici-un rezultat. Consideram acest lucru inadmisibil.
    2. Pe data de 04.05.2013 am facut apel a se intra in legalitate la Conducerea RAJDP Valcea, AJOFM Valcea, Consiliul Judetean Valcea, CNSLR Fratia. Acest lucru l-am facut dupa discutiile telefonice purtate cu INS Bucuresti, Ministerul Muncii, Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Administraţiei Publice, care me-au confirmat ca disponibilizarea trebuie facuta conf. Ordonantei 36 /2013 actualizata.
    3. De teama ca adevarul va ieșii la iveala, rapid s-au repliat si au reactionat. Documentatia conform OUG 36/2013 actualizata, a fost transmisa către Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Administraţiei Publice atât din partea RAJDP VÂLCEA cu nr.1574/05.05.2015 cât şi din partea Consiliului Judeţean Vâlcea cu nr. 8490/21.05.2015. Cu adresa nr. 1617 din 08.05.2015 RAJDP Vâlcea cere Consiliului Județean Valcea să efectueze toate eforturile necesare in vederea aplicării Ordonanței nr 36/2013 actualizata. În urma discuţiilor telefonice purtate la Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Administraţiei Publice, documentaţia a ajuns la destinaţie, dar nu a fost intocmita corespunzator Normelor de aplicare a ORD. 36/2013, nici fișa financiara nu a fost bine intocmită.
    4. Fundamentarea acestei documentatii pentru emiterea unei Hotarâri de Guvern se putea face si trebuia facuta de Consiliul Judetean Vâlcea împreuna cu Prefectura Vâlcea si participând cu date si RAJDP Valcea (unitatea implicate in aplicarea OUG 36 din 2013). Personal am prezentat mai multe modele de astfel de documentatii atât conducerii RAJDP Vâlcea, cât și Conducerii Consiliului Judetean Vâlcea, dar din motive ascunse nu s-a dorit respectarea legilor în vigoare.
    5. Liderul de sindicat inpreuna cu Presedintele CNSLR Fratia au cerut prin adresa nr.7417 din 06.05.2015 intrarea urgent in legalitate si pe data de cu nr. 1618/08.05.2015 s-a primit raspuns ferm de la conducerea RAJDP Valcea ca disponibilizarea se va face conf. Ordonanta 36 /2013 actualizata
    6. Mai mult personal am cerut conducerii ( deoarece mai aveam doi ani pana la pensionare si ma incadram in Ord 36/2015) sa fiu trecut pe lista acestei OUG. nr. 36/2013. Raspunsul l-am primit totusi cu nr. 2143/15.06.2015 de la conducerea RAJDP Valcea, prin care se specifica clar ca se va aplica Ordonanta de urgenta 36 /2013 actualizata. Personal eu nu puteam sa fiu disponibilizat, conform criteriilor de disponibilizare, decât prin OUG 36/2013, deoarece mai aveam sub doi ani pâna la pensionarea de vârsta fiind nascut pe 26.04.1952. Criteriile de disponibilizare nu au fost respectate-lucru ușor de verificat.
    7. S-a primit si adresa nr 1617/08.05.2015 inaintata catre Consiliul Judetean, prin care se confirma aplicare ORD. 36/2015 pentru cei 83 de disponibilizati de la RAJDP Valcea.
    8. Am primit raspuns si de la Consiliul Judetean Valcea cu nr 7417/R din 22 mai 2015 care confirma aplicarea Ordonanta 36 /2013 actualizata pentru cei 83 de disponibilizati de la RAJDP Valcea.
    9. Au fost distribuite preavizele in data de 18.05.2015 cu numar 1459/13 din data 04.05.2015.
    10. S-a emis decizia de disponibilizare nr. 107/16.06.2015, fara a se tine cont de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare.
    11. S-a primit raspunsul de la MDRAP cu nr.43791/39466 din 08.06.2015 confirmand ceea ce eu personal le-am spus de mai multe ori conducerii RAJDP Vâlcea, ca DOCUMENTATIA INAINTATA ESTE PROST INTOCMITA, mai pe clar nu s-au respectat Normele de aplicare a Ordonantei.
    12. Conducerea Consiliului Judetean in colaborare cu RAJDP Vâlcea în aceasta situatie nu au găsit altă variantă mai buna de urmat decât aceea de a emite decizile de disponibilizare la 83 de angajați cu data de 17.06.2015, deși termenul programat și aprobat era demult deposit. Nu s-au trezit la realitate nici in ceasul al 12-lea, fara a avea nimic pe constiință, fara etapa de preconciliere, fara a analiza că au dat raspunsuri în scris ca vor aplica OUG. 36/2013, ca niște finițe insensibile ș-au batut joc de cei 83 angajati, uitând lucrul esential că au salarii foarte mari si sunt in slujba celor care îi platesc.

    14.08.2015 Bătăgan Marius

    Documente atasate (anexate):
    1. Dispoziția nr. 24 din 14 ianuarie 2015 privind constituirea unei Comisii de analiza a posibilitaților de eficientizare a activitatii Regiei Autonome Județene de Drumuri si Poduri Vâlcea – DECIZIE COMISIE EFICIENTIZARE, aprobata de Presedintele Consiliului Judetean Gheorghe Păsat
    2. ORDIN nr. 41 din 14 ianuarie 2014 – privind reglementarea procedurii de raportare a unor indicatori economico-financiari de către operatorii economici cu capital/patrimoniu integral ori majoritar deţinut direct sau indirect de autorităţile publice centrale ori locale – este actul normativ care obliga agentii economici sa raporteze anumiti indicatori si sa verifice respectiv inscrierea agetului economic.
    3. Sedinta Consiliului Judetean din 31.03.2015- Hotararea 70/2015, privind aprobarea Planului de restructurare si reorganizare a Regiei Autonome Judetene de Drumuri si Poduri Valcea.
    4. Răspunsului dat oficial de AJOFM Valcea cu nr. 10062 din 23.07.2015 – “RAJDP Vâlcea nu a răspuns acestei solicitări” solicitarea prin adresa nr.7340 din 20.05.2015 de AJOFM Vâlcea, prin care s-a cerut institutiei RAJDP Vâlcea să comunice data, ora si locatia in care doreste să se realizeze serviciile de preconcediere.
    5. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare.
    6. Adresa catre Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Administraţiei Publice din partea RAJDP VÂLCEA cu nr.1574/05.05.2015
    7. Adresa catre Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Administraţiei Publice partea Consiliului Judeţean Vâlcea cu nr. 8490/21.05.2015.
    8. Cu adresa nr. 1617 din 08.05.2015 RAJDP Vâlcea cere Consiliului Județean Valcea să efectueze toate eforturile necesare in vederea aplicării Ordonanței nr 36/2013 actualizata
    9. Adresa de la Consiliul Judetean Valcea cu nr 7417/R din 22 mai 2015 care confirma aplicarea Ordonanta 36 /2013 actualizata pentru cei 83 de disponibilizati de la RAJDP Valcea.
    10. Liderul de sindicat inpreuna cu Presedintele CNSLR Fratia au cerut prin adresa nr.7417 din 06.05.2015 intrarea urgent in legalitate
    11. Adresa nr.1618/08.05.2015 s-a primit raspuns ferm de la conducerea RAJDP Valcea ca disponibilizarea se va face conf. Ordonanta 36 /2013 actualizata
    12. Adresa cu nr. 2143/15.06.2015 de la conducerea RAJDP Valcea, prin care se specifica clar ca se va aplica Ordonanta de urgenta 36 /2013 actualizata.
    13. Preavizul din data de 18.05.2015 cu numar 1459/13 din data 04.05.2015
    14. S-a emis decizia de disponibilizare nr. 107/16.06.2015, fara a se tine cont de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare.
    15. Raspunsul de la MDRAP cu nr.43791/39466 din 08.06.2015 confirmand ceea ce eu personal le-am spus de mai multe ori conducerii RAJDP Vâlcea, ca DOCUMENTATIA INAINTATA ESTE PROST INTOCMITA, mai pe clar nu s-au respectat Normele de aplicare a Ordonantei
    16. Raspuns de la ministerul Muncii nr. 3439 din 16.06.2015 pentru Consiliul Judetean Valcea

Lasă un comentariu