Drepturile cumparatorilor online in 2018

Drepturile cumparatorilor online in 2018

Drepturile cumparatorilor online in 2018. Stiu că pot returna produsul în 15 zile de la achiziţie, afla de aceste beneficii pe coltuc.ro .

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Toţi cei care fac cumpărături online ştiu că pot returna produsul în 15 zile de la achiziţie, însă puţini ştiu că vor beneficia de noi drepturi de anul acesta.

Începând cu data de 3 decembrie, europenii vor putea să facă achiziţii online fără să fie supuşi unor discriminări nejustificate, oriunde s-ar afla în UE. Europenii nu vor trebui să se mai teamă că un site web le va bloca accesul sau îi va redirecţiona doar pentru că ei – sau cardurile lor de credit – provin dintr-o altă ţară.
Începând de anul viitor, cetăţenii vor putea să compare mai uşor costurile de livrare a coletelor şi să beneficieze de preţuri mai accesibile pentru livrarea transfrontalieră de colete.
Sursa

MARKETPLACE AGRICOL http://www.produsedingospodarie.ro Produse traditionale romanesti si utilaje agricole Magazin online agricol / Taraba virtuala si Pravalia mea
Omul bun la toate – Un Uber de Romania https://www.fac-totum.ro
Marketplace copii http://www.mallcopii.ro
Marketplace ul Uniunii Europe http://www.uemarket.eu
Singurul marketplace din turism Romania http://www.turism-market.ro

Multumim si iubitorilor de animale http://www.animalule.ro Matrimoniale Animale
Si prietenilor Inchiriaza un prieten Romania http://www.rentfriends.ro
Bursa online de peste proaspat din Romania http://www.bursa-peste.ro

Un magazin virtualmagazin online sau magazin electronic (e-shop), este un website de comerț electronic destinat vânzării de produse și servicii.  În cele mai multe dintre cazuri, magazinul online reprezintă o platformă pe care sunt adăugate produse. Aceste produse pot fi accesate și cumpărate cu ajutorul cărții de credit.

Pe magazinele online complexe utilizatorii pot selecta modalitatea de plată: card de credit, transfer bancar. Ramburs și modalitatea de transport: poștă, curier, avion etc.

În general, magazinele online permit cumpărătorilor să utilizeze funcții de căutare pentru a găsi modele, mărci sau elemente specifice. Clienții online trebuie să aibă acces la Internet și la o metodă de plată valabilă pentru a încheia o tranzacție. Cum ar fi un card de credit, o cartelă de debit activată Interac sau un serviciu, cum ar fi PayPal. Pentru produsele fizice (de ex. Cărți tipărite sau haine), e-tailer livrează produsele către client; pentru produse digitale, cum ar fi fișiere audio digitale de cântece sau software, e-tailer trimite de obicei fișierul către client prin Internet.

[/column]

Lasă un comentariu