Ne mandrim cu o expertiza incontestabila si cu echipe ce cunosc strategiile locale, bunele practici si reglementarile legislative.
- Retea de colectare internationala, extinsa, in peste 180 de tari
- Brandul puternic asigura o rata crescuta de succes
- Prezenta locala, cifre si insight-uri specifice fiecarei piete
Activitatea de recuperare creante neincasate conduce la dezvoltarea afacerii
A fi platit in timp util se poate dovedi un aspect greu de controlat odata ce afacerea se extinde in afara granitelor. Profitati de acoperirea globala a firmei de recuperare si de facturi neincasate
Monitorizarea datoriilor
Platile intarziate sau facturile restante afecteaza afacerea dvs. si creeaza costuri inutile. Prin predarea procesului de monitorizare si de colectare creante catre COLTUC SI ASOCIATII, firma de recuperare specializata in colectarea etica si rapida, va veti usura de povara datoriilor neincasate din partea persoanelor juridice sau fizice si va veti puteti concentra pe dezvoltarea companiei dumneavoastra.
COLTUC SI ASOCIATII va mentine legatura cu clientul si va recupera suma finala in numele dvs. Firma de recuperare creante COLTUC SI ASOCIATII are o vasta experienta si o expertiza de neegalat in gestionarea datoriilor. Strategiile noastre de recuperare si colectare asigura o buna recuperare a facturilor neincasate.
- Expertiza si experienta COLTUC SI ASOCIATIIin recuperare de sume neincasate asigura plati mult mai rapide
- Salvati timp si bani cu externalizand servicul de recuperare creante
- Buna reputatie COLTUC SI ASOCIATII va poate ajuta in a va bucura de plati mult mai rapide
- Fara costuri fixe – Platiti doar un mic comision din ceea ce incasam. Solicitati oferta pentru colectare de creante, mai jos.
Chiar si atunci cand ati renuntat la creantele neincasate, aceastea pot fi purtatoare de valoare si pot fi incluse in fluxul de numerar. COLTUC SI ASOCIATII poate prelua suma neincasata, creanta inregistrata de compania dvs. si astfel va aduce imbunatatiri in fluxul de numerar iar consumatorii vor fi ajutati in procesul de plata a sumelor restante.
Costul solicitarii rambursarii din partea unui client care nu plateste este adesea mai mult decat cel datorat. COLTUC SI ASOCIATII este dispus sa preia datoria de la dvs. la un procent din valoarea sa nominala, procentul depinzand de calitatea datoriei. Va platim imediat portofoliul achizitionat iar apoi COLTUC SI ASOCIATII se va ocupa de recuperarea platilor restante sau a facturilor neincasate, utilizand strategii si metode etice care asigura o rata de succes crescuta.
Partea indatorata are de asemenea de castigat, intrucat COLTUC SI ASOCIATII poate oferi planuri individuale care sunt calibrate pe capacitatea fiecarui consumator de a plati.
- Vanzarea portofoliilor neperformante va poate imbunatati situatia financiara a companiei
- Partea indatorata beneficiaza de multiple optiuni de plata
- Puteti reduce pierderile aferente datoriilor neperformante
ecuperarea creanţelor este un proces dificil în cadrul oricărei afaceri, indiferent de domeniul de activitate al societății. În condițiile lipsei unei înţelegeri adecvate a protecţiei judicie acordate creditorilor pe baza legilor în vigoare, derularea unei afaceri concomitent cu existența de creanţe neîncasate de la clienți
poate reprezenta un important factor de stres pentru multe societăţi, mai ales în cazul unei situații sociale dificile din punct de vedere economic.
Din acest punct de vedere, sistemul juridic românesc oferă un cadru legislativ care instituie proceduri de recuperare a creanţelor, categorisite în funcție de natura acestora, certitudinea ori cuantumul lor, situația economică a deitorului, etc. Conform legii, dacă un debitor nu şi-a achitat o datorie până la scandeța acesteia, creditorul poate iniţia proceduri judiciare, prin punerea sau nu (în funcție de procedura aleasă) în întârziere a debitorului.
Șansele de recuperare a creanţelor comerciale sunt relativ crescute atunci când debitorul este solvabil, a recunoscut datoria prin asumarea contractelor și semnarea facturilor sau prin orice altă metodă care
poate fi invocată de creditor ca şi dovadă scrisă, respectiv extras de cont contabil confirmat, angajament de plată, corespondență poștală sau electronică, etc, cu condiția ca de la data acestor recunoașteri să nu fi trecut o perioadă de timp mai mare de 3 ani de zile.
În cazul în care sunt îndeplinite aceste condiţii, iar încercările de recuperare pe cale amiabilă a sumelor în cauză nu au dat rezultate, se va redacta o somaţie de plată prin care debitorului i se va pune în vedere un termen de 15 zile pentru a plăti debitul restant. Transmiterea acestei somații, prin scrisoare
recomandată cu valoare declarată sau prin intermediul unui executor judecătoresc, este o condiţie prealabilă obligatorie în procedura ordonanței de plată. Lipsa dovezii de transmitere a somației din dosarul de instanță poate atrage respingerea cererii reclamantului, pe motivul nepunerii în întârziere a debitorului.
Dacă debitorul nu achită integral debitul în termenul de 15 zile, creanţă va putea fi recuperată în cadrul procedurii judiciare, prin avansarea de cheltuieli suplimentare de către reclamant, constând în taxa
judiciară de timbru, onorariul de avocat, cheltuieli de deplasare, acestea putând fi solicitate de la debitor, în cadrul dosarului, drept cheltuieli de judecată, etc.
Buna ziua,
Mă numesc Adrian Tetu și sunt din București. Am platit in Polonia un tir de peleți din rumeguș și nu mi-au trimis nimic. Dețin factura, dovezile de plata pentru marfa și transport. Valoarea se ridică la aproximativ 7000 euro. Va rog mă puteți ajuta?
Mulțumesc
Adrian Tetu
0722355497
Buna ziua!In luna aprilie 2020,am avut cumparate bilete de avion la compania Aeroflot ,pentru a merge in vacanta.Datorita pandemiei zborul a fost anulat si compania a oferit voucher nu suma de bani cu care am cumparat biletele.Ma puteti ajuta sa recuperez suma de 1600euro avand in vedere contextul international?
Multumesc!
AVOCAT ONLINE CONSULTANTA IN AFACERI PENTRU FIRME CRIZA COVID-19
COLTUC si ASOCIATII , Consultanta Afaceri , Recuperari Creante, Infiintari Firme, Consultanta GDPR Trecem de criza Covid-19 impreuna!
http://coltucsiasociatii.ro/
https://coltuc.ro/
http://produsedingospodarie.ro/
http://mallcopii.ro/
https://fac-totum.ro/
https://avocatzamfirescu.ro/
https://avocatulraspunde.ro/
CONSULTANTA IN AFACERI PENTRU FIRME CRIZA COVID-19
COLTUC si ASOCIATII , Consultanta Afaceri , Recuperari Creante, Infiintari Firme, Consultanta GDPR Trecem de criza Covid-19 impreuna!
http://coltucsiasociatii.ro/
https://coltuc.ro/
http://produsedingospodarie.ro/
http://mallcopii.ro/
https://fac-totum.ro/
https://avocatzamfirescu.ro/
https://avocatulraspunde.ro/
Ce se întâmplă cu plata chiriei pentru firme
https://coltucsiasociatii.ro/ce-se-intampla-cu-plata-chiriei-pentru-firme/livecoltucsiasociatii
Solutii oferite de COLTUC si ASOCIATII SAI ( http://www.coltucsiasociatii.ro )
Suportul legal oferit de avocatii afiliati externi
Una dintre discuţiile constante în mediul de business priveşte soarta ”Contractelor de Închiriere”, fie că discutăm despre închirierea unor spaţii comerciale sau de birouri. Aceasta discuţie este cu atât mai relevantă având în vedere costurile substanţiale pe care chiria le presupune pentru orice firmă, mai cu seamă având în vedere întinderea îndelungată, de mulţi ani a unor astfel de contracte
Datele noastre de contact : COLTUC si ASOCIATII SAI – consultanta in business si recuperari creante
contact@coltucsiasociatii.ro Whatsapp 0745150894 Fix 0314259386
Soluţia oferită de O.U.G. nr. 29/2020 privind „amânarea la plata chiriei pentru imobilul cu destinaţie de sediu social şi de sedii secundare” nu este nici pe departe cea aşteptată de mediul de business, întrucât „amânarea” presupune doar o păsuire privind plata chiriei nerezolvând problema de fond, şi anume că se datorează chirie pentru un spaţiu care fie nu mai poate fi utilizat potrivit scopului prin decizia autorităţilor publice (a se vedea Ordonanta Militara nr. 2 / 21.03.2020 prin care se suspendă activităţile de comercializare în centrele comerciale), fie nu mai este utilizată în fapt potrivit destinaţiei din cauza lipsei clienţilor (magazine stradale, restaurante, alte spaţii nesituate în centre comerciale etc.) sau din lipsa angajaţilor care îşi desfăşoară activitatea prin telemuncă (în cazul spaţiilor de birouri).
Fie că discutăm despre chiriaşi care au solicitat reducerea sau chiar suspendarea chiriei, sau de proprietari care au oferit din proprie iniţiativa astfel de beneficii, în ultima lună discuţiile dintre chiriaşi şi proprietari pe această temă au fost extinse şi nu de puţine ori tensionate. Acestea sunt cu atât mai importante cu cât, chiar şi după relaxare într-o primă etapă a stării de urgenţă, vor mai trece luni până când activitatea economică se va relansa.
În acest context, la finalul săptămânii trecute Comisia Europeană a aprobat prima schema de ajutor de stat solicitată de Suedia în valoare de 453 milioane EUR destinată să susţină până la 50% din chiria aferentă perioadei 1 aprilie – 30 iunie pentru chiriaşii din industria hotelieră, restaurante, retail şi alte sectoare. Suma maxima de care poate beneficia un chiriaş este de 800.000 EUR, iar schema de ajutor de stat va expira la finalul anului 2020. Solicitarea din partea Suediei este cu atât mai surprinzătoare cu cât acest stat constituie excepţia din Uniunea Europeană privind măsurile adoptate pe durata pandemie